Ethän kopioi kuviani ilman lupaa. Please, do not copy any of my pictures without permission. Kopiera inte mina bilder utan lov.

14. toukokuuta 2011

Muutoksia ja muuttujia

Minulle taitaa sopia erittäin hyvin tällaiset
sateiset päivät. Ne puhdistavat luontoa,
auttavat uutta kasvamaan ja vahvistumaan
sekä raikastavat ilmaa ja muutenkin on
helpompaa hengittää.

Ihan viime päivinä on tuntunut siltä, että vihdoin
voin taas hengittää. Että ilma on siihen
raikas ja hengitykselle on tilaa niin minussa
kuin ympäristössäni. Ihanan
virkistävää vaihtelua se on
myös blogikirjoittamisen kannalta.
Kuluneen kevään kun blogini
ovat olleet vähän ettenkö sanoisi
synkähköjä.

Nyt on tullut sade, uudet ilmavirrat puhaltaa
ja jotain uutta alkaa kasvaa.
Monessakin mielessä.
Muutoksissa on voimaa, niin hyvässä kuin
pahassa. Minun kohdallani
se kumpaa voimaa tämä muutos
on, riippuu minusta itsestäni.
Jotta tämäkään ei kohdallani olisi
liian helppoa ja tasaista kulkua
auringon alla, piti matkalle
tulla pari muuttujaa.

Naperon kanssa ollaan tansittu tätä
biisiä ja täytyy sanoa,
että sopii minun fiiliksiini tällä
hetkellä kuin
nenä päähän.


1 kommentti:

  1. Minä en tunne "munamiestä" ollenkaan (kuullut olen)...

    Niinpä!!! Se kahvikupponen?!

    Jaksamista sinne! Terveisiä kaikille!

    Tröstekramar till er alla!
    -Pia-

    VastaaPoista